Monday 30 May 2011

cintaku yang telah lama terkubur.......

salam pembuka bicara......... 


aku pun xtahu nape ari ni tangan aku tetibe klik fb lama exboy aku...*******(fredo) bukan nama sebenar.....luluh hati dan jiwa tp ape boleh buat sebab dia dh jadi milik org...??aku tertanya sendiri....ape lg yang aku mahukan dr orang yang dah jadi milik orang....dan coretan ini jika di baca oleh Mr.BOYOT....pasti akan mencekam perasaaan nya...tp perasaan ini melintas difikiran tanpa sengaja dan jari ni tidak putus2 menekan abjad2 di lappy......maafkan  saya kerana keadaan ini..MR.BOYOT....sy x tau nape sy berkeadaan ini.....Ketika mulut ini ringan menyebut bait2 lagu ini.....dari BAND KERTAS.... menarik aku untuk menghayatinya.......tp jika awak baca coretan ini MR BOYOT.....sekali lagi sy ingin meminta maaf....kerana ketelanjuran sy mengingati kenangan lama.....:(


aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
reff:

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

repeat reff



p/s :ak tiada niat untuk menyakiti sesiapa...tp kenapa sukar untuk aku melupakan kisah lama....

No comments:

Post a Comment

Most Interesting