Monday 30 May 2011

KARAK.....

salam to all.....malam ni nk citer KARAK ....bukan KARAOKE....ala...filem terbaru YUSRI Kru...YANG ADA SHAHIR af8...CER teka g ngan sape?????TOPEK,ILA???/bukan2....kali ni g tgk wayang ngan LALA N KAK LONG.....unbelievable kan???heheheheee...

actually g nk tgk PIRATE OF CARRIBEAN..unfortunately...FULL.....!!!so decide tgk CITER KARAK...citer hantu di tonton..3 gadis yang drive through jalan senyap dan sepi pukul 11 mlm...malang lagi ketiga2 gadis tersebut penakut...dah la citer karak tu sal LEBUHRAYA karak..hehehehee....:P....

AFTER decided to WATCHING karak..we all g MAKAN KAT FOODCOURT tempat biasa..(JJ KINTA city)

dialog

jia:kak long g makan dulu....Jia nk beli manisan..(chee kang)

dayah:  emm xnak makan sini..kita tgk dulu wayang ..lepas tgk wayang makan la...jangan x berhenti lak???? dayah g cr roti jap.....

ajla:laaaa..nape xnk makan TAKUT MUNTAH YER???Ajla nk makn seezling meee....

aku& dayah:motIF MUNTAH???(ingt sepah...bila jep cakp kat shuib tutup muka ko aku nk muntah).....heheeee.....

ACTUALLY...kait jugak bnda ni ....sebab memang rasa nk muntah bila tgk ulat kat muka pelakon citer..masuk2 dh seram..memang rs nk muntah n rs nk muntah jugak tgk anak ROHANA JALIL...yang geletis dalam citer tu...ape pun memang berkesan watak geletis ko..hehehe..sampai aku xleh concentrate tgk citer t sebab orang belakng aku dok kutuk "kegeletisan  si KILAFAIRY....dengan bibir ala-ala ANGELINA JOLIE...hehehehehehe..tp nk kuar ape je..chee kang yang aku minum td ke?/????

n kadang2 rs nyampah bila tgk citer hantu melayu.....sebab pelakon tuh cm bodoh sikit..dh tahu toilet tu teruk,dh macam ape??still n go on...kalu aku sanggup je kencing tepi jalan..(apetah lagi yang berlakon scene tu lelaki...)mana2 pon ko bleh buang.....kan?????..n ade satu scnen dlam hutan.....dah tahu rumah buruk..still nk minta tumpang....dah sah2 tu umah hantu....ape da..tu pun xleh fikir....

ape pun...syabas pada sheera aiyob atasa lakonan anda....yang kira ok......la jugakkk...!!!....shahir....x suit..sbb mcm x mainka peranan je....TP paling mantap gaya geletis KILAFAIRY..hehehehheee...

APe pun enjoy...dapat tgk wayang wif AJLA..KAK LONG..(triple of us ONLY)..first time...!!!!

LAST BUT not least....Singgah MAKAN kat AYAM GOLEK batu gajah.....sbb td xnk mkn sbb tkut muntah kan?heheheheheheheehe.....



 gmbar ni aku sephia kan??sbb dan kesan CGI Pada kamera dan direktor ckp lebih elok gmbr ni di sephiakan bg mendapt kesan yang baek...hehehe(biasala..kamera hf  je..pemberian.MR.BOYOT)

p/s:...1.standrd la citer melayu hantu ..aku bg 3 bintang je.....n...x sah aku tgk wayng xde popcorn n air gas....heheheee......
p/s:kak long n lala..muka ANDA masuk blog saya....SILA LA follow mollow..hheheeee...:P



nu nite......tata...........:P




.

No comments:

Post a Comment

Most Interesting